FANDOM

Chuck Knoxville, ismertebb nevén Nitro a CSR Racing egy másodszereplője, aki a CSR alapítója és a La Finale riválisa. Autója egy fehér Ferrari FXX K.

Chuckot mindenki egy legendás versenyzőként tartja számon, és igen széles körben is ismert: Alieda kivételével mindegyik bandavezető megemlíti a másik főnökkel való párbeszédekor, Papa Biz pedig egyenesen példaképként tekint fel rá.
A CSR megalapítása után maga Chuck is részt vett a versenyeken, és ezzel együtt legendás eredményeket nyújtott pályafutása során. Egyik, Papa Biz elleni versenye során azonban elhunyt - legalábbis így tudja mindenki. Chuck azon a versenyen valójában elszínlelte a halálát, mert így akart visszavonulni a versenyzéstől, szerinte ugyanis nem tett volna jót a hírnevének ha csak úgy felhagy az egésszel.

Miután Errol, a Silver Skulls vezetője vereséget szenved, maga Chuck hívja fel a játékost. Ekkor felfedi magát, és elárulja, hogy ő volt az a névtelen adományozó, aki 25.000$-t hagyott a játékos számára a történet elején.

Chuck - csak egy rövid időre ugyan, de - a világtúra módban is felbukkan hogy elmondja "eljött pár barátja versenyezni", valamint hogy megismertesse a játék ezen szakaszát a játékossal.

Ezek után legközelebb csak a nemzetközi bajnokságokon hallunk felőle ismét, ahol kiderül, hogy ő lesz a La Finale riválisa, valamint hogy titokban ő szervezte az egész világtúra-versenysorozatot. Roman emellett gyakran meginterjúvolja Chuckot a négy bajnokság során, ahol elmagyarázza, hogy hogyan működnek a bajnokságok bizonyos szakaszai.
A játék legvégén, miután Chuck elvesztette utolsó versenyét, közli Romannel, hogy ki van rúgva, cége ugyanis felvásárolta a CSRN-t.

Apróságok

  • Chuck a történet talán legérdekesebb szereplője, elméletben ugyanis ő egy támogató karakter, ennek ellenére viszont gyakorlatilag ő tudható be a játék egy másik főellenfelének.
  • A felfedés utáni párbeszédben Chuck viccesen megkéri a játékost, hogy nehogy elmondja Papa Biznek, hogy valójában életben van, mert "nem akarja a frászt hozni rá".

Galéria