FANDOM

Az RP Bónusz egy olyan segítőelem a CSR-játékokban, amivel a versenyek megnyeréséből járó RP mennyisége duplázható, sőt, akár triplázható meg az adott RP Bónusz(ok) százalékától függően.

CSR Racing & CSR Classics

Az első két játékban csak három (egy passzív és két aktív) befolyásolótényező van az RP-bevételünk megnövelésére:

  • Autóink száma: passzív bónusz. Viszonylag magától értetődő: minél több autót birtoklunk, annál nagyobb a bónusz (egy autó 1%-ot ad az összbónuszhoz). Érdemes gyűjteni a Főnökautókat, ugyanis azok is beleszámítanak a bónuszba.
  • RP-kártyák: aktív bónusz. Elegendő Online verseny megnyerése után a kártyalapok alól lehetséges X százalékos RP bónuszt felfordítani, ami ezután 5 percig lesz aktív. Kevés eséllyel, de 3 RP-kártyát is lehetséges szerezni egy teljes Streak után.
  • Reklámok: aktív bónusz. Talán a legegyszerűbb módszer, de internetkapcsolat szükséges hozzá. Ha minden kötél szakad, lehetőségünk van egy 20-30 mp-es reklámvideót megnézni, amiért cserébe szintén X százalékos RP bónusz üti a markunkat - igaz, akárcsak az RP-kártyák, ezek is csak 5 percig érvényesek.

CSR2

Az előző játékokban megszokottaktól egy teljesen eltérő, újfajta RP bónusz-rendszer került a CSR2-be. Itt már lényegesen több lehetőségünk van növelni a gyűjtött pontjainkat:

  • Crew Bonus: passzív bónusz. Rémegyszerű a lényeg, legyünk tagjai egy bandának. Az adott banda létszámától függően legalább 5, de legfeljebb 20%-kal növeli az RP-bevételünket.
  • Freshness: aktív, illetve passzív bónusz. Autónk vizuális megjelenése felel érte - illetve hogy mennyire változatos. Minden vizuális módosítás után X százalékos bónusz jár. Ez a bónusz azonban hetente lenullázódik, ezért érdemes minden héten más-más külsőt adni autónknak. 3, 4, illetve 10%-kal növeli az RP bevételünket (attól függően, hogy hány vizuális elemét módosítottuk autónknak).
    Megjegyzés:Rare Imports-exkluzív autók ún. Unlimited Freshness bónusszal rendelkeznek, melyeknek 10%-os bónusza soha nem nullázódik le. Egyetlen hátulütője ennek, hogy az ilyen autóinkat vizuálisan nem szabhatjuk testre (egyedül a rendszámtáblát, ami viszont nem ad hozzá a Freshness bónuszhoz).
  • Rare Car: passzív bónusz, a Rare Importsból nyert autóink mellé jár. RP-bevételünket annyival növeli, amennyire ritka az adott autó. (A legritkábbaknak az LilacsillagLilacsillagLilacsillagLilacsillagLilacsillag-os autók számítanak, ezek 18%-os bónusszal rendelkeznek. Ilyen a legtöbb fizetős autó - pl. a Bugatti Chiron (CSR2)RED Edition és a Lamborghini Centenario Roadster -, valamint az 5. szintű főnökautók és az Evolution Cup jutalomautók.)
  • Elite Bonus: passzív bónusz. Miután felhívtuk magunkra a TEMPE5T banda figyelmét, lehetőségünk adódik megszerezni az Elit Licenszet, ami Altay kihívásához szükséges. Amelyik autóval teljesítjük az Elit Licensz adott szintű időfutamát, az Elit autóvá válik, és örökké az is marad. 10%-kal növeli meg az RP-bevételünket.
    Ha egy autó Elit státuszt kap, onnantól kezdve nem lehet eladni, sem szétbontani alkatrészekre, valamint a későbbi Elit Licensz(ek)hez és a TEMPE5T-történetszál versenyeihez sem lesz használható!
  • Wildcard: aktív bónusz. Miután a banda tagjai elég Tokent adományoztak, lehetőség van a háromféle közül az egyik Wildcardot aktiválni (attól függően, hogy melyikhez adtak Tokent). RP bevételünket annyival és annyi ideig növeli meg, amelyik Wildcard aktiválva lett.
  • Legendary Bonus: passzív bónusz, ami a 2.0.0-s Legends frissítésben került a játékba. Csak a Legends besorolású autóinkra vonatkozik. A Rare Car Bónuszt hivatott helyettesíteni, mivel Legendary autók (a Ford Mustang Boss 302 kivételével) nem nyerhetők a Rare Importsból, így ezek Rare Car Bónusszal sem rendelkeznek.